KUIDAS OSTA?

Selleks tuleb valida soovitud kaup ja vajutada nuppu „ostukorvi“. Valitud kaup saadetakse teie ostukorvi, mis asub üleval paremas nurgas. Kui  soovite ostu jätkata, võite vabalt liikuda ühest tootegrupist teise, valides
kaupu ning lisades neid ostukorvi.Jaotuses „ostukorv“ saate kontrollida valitud kauba õigsust, muuta kogust või kauba ostukorvist eemaldada. Selleks muutke kastis kogus soovitud toodete koguseks. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „VAATA OSTUKORVI ja kui Teie ostusoov on lõplik vajutage „MINE MAKSMA“. Järgmise etapina on teil võimalik valida transpordi viisi. Selleks tuleb teil klikkida valikutes sobivale transpordiviisile.Saate valida, kas tulen ise kaubale järele või saadame kauba pakiautomaati või
kulleriga koju.
3.2. Sisestage nõutavad andmed kontaktinfo väljades ja valige sobiv pank ning klikkige väljale „MAKSAN“.Ärge unustage linnukesi …Olen nõus müüja tingimustega ja Maksekeskuse tingimustega.
3.3. Kontaktinfo väljades märgitud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub Ostja poolt ostetud toodete täpne kohaletoimetamine.
3.4. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) alates tellimuskinnituse ja/või arve järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Perekaubad OÜ arvelduskontole.
4. Toodete eest tasumine
4.1. Makse sooritamiseks on alljärgnevad võimalused:
1) Klikkides nupule „MAKSAN“saate valida alljärgenad makseviisid:
a. makse internetipanga kaudu (Sewdbank, SEB, Luminor, Coop ja LHV Pank pangalinkide kaudu) või krediitkaardiga. 
b) Erandkorras on võimalik ka tasuda kaubale järele tulles kohapeal või sooritades makse kohapeal kasutades mobiilimakset.
4.2. Tellimus tühistatakse juhul, kui ostusumma ei ole 3 (kolme) päeva jooksul laekunud Perekaubad OÜ
arveldusarvele.
P.S. Kui teile tundub, et selle toote all, mille soovite tellida, puudub teile vajalik info, või teil on tekkinud küsimusi, võtke meiega ühendust telefoni või veebilehe tagasiside vormi teel.

TARNETINGIMUSED

Pakume Teile erinevaid ja kõige kaasaegsemaid tarne lahendusi. Saate valida endale kõige sobivama:

Pakiautomaadid Itella SmartPOST ja Omniva (pakid mis ei mahu pakiautomaati saadetakse Teile Venipak ja DPD kulleriga)

Kasutame ka Venipak pakiautomaate ja oluline on teada,et Venipak L-P pakke ei toimeta!
Tarneaeg 2-4 tööpäeva
Tulen ise järgi –  Kauba saab kätte meie laost Suur -Sõjamäe 25A,  E ja N, 12.00-13.00.Kui soovida kaupa kätte saada mõnel teisel ajal siis palun helistage  50 20 000.
Kontakt tel. +372 50 20 000.
Kaupasid  postitame maksimaalselt kiiresti. Eeldatav tarneaeg on 1-2 päeva pärast kauba saatmist. Nädalavahetustel ja Riigipühadel vormistatud
ostud postitatakse esimesel tööpäeval. Kui kaup saabub pakiautomaati tuleb Teile SMS koodiga sõnum. Sisestage see kood pakiautomaadi terminali ja väljastage oma tellimus. Pakki hoitakse pakiautomaadis  kuni 7 päeva.
!!! Kaup, mis asub meie partnerite laos saadetakse Teile 2-4 tööpäeva jooksul Venipak või DPD kulleriga. Kullerid toimetavad E-R 9-17.

NB! Kui kuller ei saa kliendi süül ette teatatud ajal kaupa üle anda ,ehk näiteks klient ei võta telefoni, on andnud vale aadressi või ei saa olla kulleri saabudes antud aadressil siis klient peab arvestama,et kullerfirma võtab teistkordse kauba toomise eest uuesti tasu (sama summa)!!!

NB! Kui kuller on 3x püüdnud kaupa kohale tarnida aga saajat pole leitud(tel.ei vasta jne) siis liigub kaup tagasi saatjale ja lisandub saatmise kulu.

TAGASTAMINE.

Toote tagastamise avaldus

TÄIDETUD AVALDUS PALUME VÄLJA PRINTIDA, ÄRA TÄITA NING SAATA MEILE E-MAILILE VÕI KOOS TAGASTUSEGA!

TELLIMUSE NUMBER*:

NIMI PEREKONNANIMI*:

Toode*

Tagastatav kogus*

Tagastamise põhjus*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*KOHUSTUSLIKUD VÄLJAD

 

Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine praagi, mitte sobimise või muul põhjusel.

 

1.Tarbijast ostjal (VÕS § 34 tähenduses) on õigus taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, see

peab olema originaalpakendis ning pakendi välimus EI TOHI olla rikutud.

  1. Kaup tuleb tagastada Punane Selver (Tallinn) või Tallinna Lasnamäe Maksimarketi Smartpost (Tallinn) pakiautomaati, telefoni nr +3725020000 . VENIPAK kullerteenuse korral palun võtke meiega ühendust. Me saadame Teile pakisildi või tellime kulleri kokkulepitud ajaks.
  2. Kui kauba tagastamise põhjuseks on lihtsalt kauba tagastamine ilma mõjuva põhjuseta(kaup korras ja puuduvad defektid) siis kauba tagastamise kulud jäävad kogu ulatuses ostja kanda.

3.1. Kui kauba tagastamise põhjuseks on kauba defektid või müüja süü  siis  kauba tagastamise kulud jäävad kogu ulatuses müüja kanda kuid mitte suuremas summas kui kaup müüjani toimetati.

  1. Täidetud avaldus palume välja printida, ära täita ning saata meile e-mailile või koos tagastusega! Ilma täidetud tagastuse avalduseta ei ole võimalik tuvastada, kellelt tooted on tulnud ega kellele neid tagasi saata. Seega sellised tagastused jäävad läbi vaatamata ning meie lattu.
  2. Kui pärast kauba tagastamist müüja poolt teostatud kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastatud kauba seisnud on üleandmisega võrreldes halvenenud, tuleb ostjal hüvitada kauba väärtuse vähenemine. Ostja on kohustatud kauba väärtuse hüvitama juhul, kui kaup on ostja poolt kasutatud, rikutud, koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel.

5.1. Praagi puhul saadetakse toote ekspertiisi ning kui ekspertiisi käigus leitakse, et tegu on praagiga, siis kas parandatakse toode ära või vahetatakse uue vastu ning saadetakse tagasi kliendile.

  1. Kauba eest tasutud summa (va arvatud kauba ostjale kohale toimetamise kulu) tagastatakse arveldusarvele (samale, kust tuli laekumine kauba ostmisel) hiljemalt 20. päeva jooksul tagastatavate toodete ning tagastusvormi jõudmisest teenuse osutajani.

Olen tutvunud tagastamise eeskirjaga ning olen sellega nõus.

Kuupäev:                                                                                                                                Allkiri: